ΟΤ: ECDL

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Tue Apr 17 11:50:26 EEST 2007

Καλημέρα,

Εγώ δίνω αυτήν την περίοδο ECDL. Έχω δώσει 2 από τις 7 ενότητες, Word &
Excell. Έχει ακόμη Internet, PowerPoint, Access και Outlook νομίζω.

Από αυτά που είδα, το Word & Excell είναι δυσκολούτσικα. Μιλάω πάντα για
το 100% (να πιάσεις το 100%). Κυκλοφορούν CD's που έχουν τις ερωτήσεις
που σου κάνουν. Αν έχεις κανένα φίλο σε AXON φροντιστήριο τις έχει
σίγουρα. Ρίξε μια ματιά.. αυτές για το Internet νομίζω πως τις έχω,
μπορώ να στις σκαννάρω (is this illegal?).

Στο Internet δεν θα βρεις άκρη αν πας βάση γνώσεων. Οι ερωτήσεις είναι
το λιγότερο "κακές". Μερικές είναι anti-open source κάργα, άλλες είναι
απλά απαντημένες λάθος.

Δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα να κάνει πρακτική πάνω στο OpenOffice.
Καλύτερα να βάλει MS Office 2XXX κάπου γιατί εκεί πάνω θα δουλέψει κι
έχει menu's που δεν τα βρίσκεις μόνος σου (βάση λογικής).