Φέρνοντας το Ubuntu στα μέτρα μου. (help)

muz muz at diktio.org
Mon Apr 16 18:21:43 EEST 2007

Smokejohn wrote:
> Καλησπέρα. Μόλις εγκατέστησα το Ubuntu στο desktop μου και αυτή τη
> στιγμή κατεβάζω τις ενημερώσεις. Σκοπός μου είναι αυτή τη φορά να
> σβήσω εντελώς τα Windows. Αλλά για να το κάνω αυτό χρειάζομαι τη
> βοήθεια σας. Έχω κάνει μια λίστα με τις εφαρμογές που θα ήθελα να
> μεταφέρω στο linux.

Εύκολες τις βλέπω. Ας τις πάρουμε μία μία:
> Utorrent,

Εγώ χρησιμοποιώ τον deluge torrent. Είναι νέος ακόμα, αλλά έχει ήδη
αρκετές δυνατότητες.
> MSN Messenger (κυρίως αυτό θέλω γιατί δεν μπορώ να συνηθίσω το Gaim.

aMSN
> Έχω βολευτεί με τον msn οπότε θα τον πάρω μαζί μου.)
> Emule,

Amule
> Truetype fonts,

msttcorefonts? (καλύτερα να σου πει κάποιος άλλος, δεν τα πάω καλά με
τις γραμματοσειρές)
> DC++,

> Subtitle Workshop,

Άλλο ένα νέο project: http://gnome-subtitles.sourceforge.net/
Σε μένα έχει λείψει πολύ προς το παρόν το translator mode, αλλά θα είναι
στο επόμενο release.
> ConvertXtoDVD

Υποτίθεται οτι δουλεύει μέσω wine
http://appdb.winehq.org/appview.php?iVersionId=6294&iTestingId=7351
αλλά δεν το χω δοκιμάσει. Δεν έχω ασχοληθεί με αυτήν τη διαδικασία και
δεν ξέρω να σου προτείνω κάποια εφαρμογή που να τρέχει natively σε linux.