Φέρνοντας το Ubuntu στα μέτρα μου. (help)

Smokejohn smokejohn at gmail.com
Mon Apr 16 17:53:41 EEST 2007

Καλησπέρα. Μόλις εγκατέστησα το Ubuntu στο desktop μου και αυτή τη
στιγμή κατεβάζω τις ενημερώσεις. Σκοπός μου είναι αυτή τη φορά να
σβήσω εντελώς τα Windows. Αλλά για να το κάνω αυτό χρειάζομαι τη
βοήθεια σας. Έχω κάνει μια λίστα με τις εφαρμογές που θα ήθελα να
μεταφέρω στο linux.
List:
Utorrent,
MSN Messenger (κυρίως αυτό θέλω γιατί δεν μπορώ να συνηθίσω το Gaim.
Έχω βολευτεί με τον msn οπότε θα τον πάρω μαζί μου.)
Emule,
Truetype fonts,
DC++,
Subtitle Workshop,
ConvertXtoDVD

Αυτή είναι η λίστα. Κανα δυο από αυτά ξέρω που να τα
βρω(DC++,emule(amule),truetype fonts(not a programm)). Σχετικά με το
utorrent δεν έχω βρει καλύτερο, κάνει πολύ καλά τη δουλειά του αλλά το
πρόβλημα είναι ότι δε βγαίνει σε έκδοση για λίνουξ. Προτείνετε κάτι
καλύτερο είναι να πάρω μαζί μέσω wine?? Σχετικά με τον msn messenger
διάβασα το άρθρο για το crossover linu που ενσωμτώνει το εικονίδιο του
Msn αυτόματα στη μπάρα εργασιών.Μπορώ να κάνω κάτι αντίστοιχο με το
wine?? Εδώ θα ήταν που θα χρειαζόμουν πραγματικά μεγάλη βοήθεια και
πολλές οδηγίες. Τα δυο τελευταία είναι προγράμματα που χρησιμοποιώ
αρκετά επειδή κατεβάζω ταινίες μέσω torrent και είτε τις μετατρέπω σε
DVD format είτε οι υπότιτλοι δεν είναι σωστά συγχρονισμένοι (μπορεί
και να μην υπάρχουν καθόλου) οπότε κάνω όλη τη δουλειά μόνος μου.

Ελπίζω να μην σας έπρηξα.Αυτά είχα να πω.Ευχαριστώ προκαταβολικά για
την πολύτιμη βοήθεια σας.

Για να μην ξεχαστώ ορίστε τη φοράει το pc: P4 3Ghz, 1024mb ram, Nvidia
Gforce fx 5200 kai mai sundesh dsl pou me exei swsei

--
Smokejohn