ATI OR NVIDIA

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Mon Apr 16 10:59:03 EEST 2007

DJ Art wrote:

> Υπάρχουν όμως και μερικά παιχνιδάκια (ή μάλλον παιχνιδάρες) που παίζουν
> στο Linux natively.
>
> Αυτά είναι κατα κόρον τα παιχνίδια της ID (Doom, Quake), τα διάφορα
> Wolfenstein (μάλιστα το Enemy Territory είναι και free as in beer). Και
> φυσικά τα Unreal.

Dhladh ennoeis oti mporeis na paikseis Doom, Quake, Unreal, Wolfenstein?

Egw th mia fora poy dokimasa na paiksw Quake, shkw8hka apo thn karekla
meta apo 8 wres, me osa motor abilities mou eixan apomeinei na einai
akoma mprizwmena sto engine ths ID. Perpataga toixo-toixo, empaina se
dwmatia kai anaba to fws scannarontas aristera-deksia gia kakous, ktl.

Apo tote den ksanatolmhsa na aggiksw first person shooter. Monkey Island
kai agios o 8eos.

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE