Building a user community

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Mon Apr 9 19:50:38 EEST 2007

Στις Δευτέρα 09 Απρίλιος 2007 18:55, ο/η nikos roussos έγραψε:

> απ' ότι βλέπω το κείμενο μεταφράστηκε ήδη στα ελληνικά:
> http://www.linuxformat.gr/forum/forum_posts.asp?TID=243&PN=1
>
> θα ήταν καλή ιδέα να το στείλετε στο linux.gr για δημοσίευση ή στο
> magaz. προς το παρόν το πέταξα και εδώ:
> http://www.hellug.gr/Members/nikos/ftia3c7nontas-mia-koinotita-3c7ristn/

Well, sure, Creative Commons BY-NC-SA είναι το κείμενο, όποιος του αρέσει
μπορεί να το πάρει από τη σελίδα σου ή από το LXF και να το βάλει όπου θέλει.
(Με τη σήμανση CC και attribution στην Kathy Sierra, το Λευτέρη και μένα).

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"