Building a user community

nikos roussos nikos at hellug.gr
Mon Apr 9 18:55:58 EEST 2007

On Thu, 29 Mar 2007 01:56:17 +0300 (EEST)
Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:

> [...]

απ' ότι βλέπω το κείμενο μεταφράστηκε ήδη στα ελληνικά:
http://www.linuxformat.gr/forum/forum_posts.asp?TID=243&PN=1

θα ήταν καλή ιδέα να το στείλετε στο linux.gr για δημοσίευση ή στο
magaz. προς το παρόν το πέταξα και εδώ:
http://www.hellug.gr/Members/nikos/ftia3c7nontas-mia-koinotita-3c7ristn/

--
nikos roussos