Γιατί 3 DVD images στο Debian?

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Apr 9 16:22:37 EEST 2007

V13 wrote:

>   Giati den xorane se 1 dvd ta programmata ola... me 15000++ paketa xreiazetai
> arketo xoro. Sthn parksi einai ligo dyskolo na xreiasteis kati pera apo to 1o
> DVD. Akomi kai an yparksei kati mporeis na to katebaseis apo to diktyo, opote
> ksekina me to 1o DVD.

> <<V13>>

Για μένα πάντως είναι σημαντικό πλεονέκτημα που μπορείς να έχεις όλα τα
πακέτα του Debian σε DVD γιατί μπορώ να το εγκαταστήσω όπως θέλω και με
ότι θέλω σε μηχανήματα με πολύ αργό ή καθόλου Internet... (δυστυχώς
υπάρχουν τέτοια και στις μέρες μας). Για παράδειγμα το δίνω στους
(λίγους) μαθητές μου που θέλουν να μάθουν τι πάει να πει "φτιάχνω Web /
FTP / Samba server χωρίς να αγοράσω Windows 2003". Και συνήθως δεν έχουν
internet...
Για κάθε άλλη περίπτωση πάντως το πρώτο CD (άντε το πρώτο DVD) φτάνει.