Γιατί 3 DVD images στο Debian?

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Mon Apr 9 15:11:59 EEST 2007

Στις 09-04-2007, ημέρα Δευ, και ώρα 14:39 +0300, ο/η Θοδωρής Λύτρας
έγραψε:
> Τώρα που επιτέλους βγήκε το etch, είπα να το δοκιμάσω. Πάω στη διεύθυνση:
> http://cdimage.debian.org/debian-cd/current/i386/iso-dvd/
> και διαπιστώνω οτι υπάρχουν 3 DVD images του Debian.
>
> Γιατί συμβαίνει αυτό, και τι διαφορετικό έχουν τα 3 images?
> Ψάχνοντας το www.debian.org δεν βρήκα κάποια απάντηση.
>
> Θοδωρής
>
> Υ.Γ.: By the way ξέρει κανένας πότε θα ενημερωθούν οι ελληνικοί mirrors (ntua
> και tuc)? Σύντομα ελπίζω...

Και γιατί να κατεβάσεις όλο/α το/α DVD και να περιμένεις; Σου αρκεί μόνο
το 1ο CD, εφόσον έχεις ADSL τα υπόλοιπα τα βάζεις στην πορεία όταν
χρειαστεί. Το εγκατέστησα σε ένα laptop και πάει μια χαρά. Εκτός του
OpenOffice.org όλα τα υπόλοιπα (που θα ήθελα εγώ τουλάχιστον) είναι εκεί
(στο 1ο CD) με ελληνικά, mp3, dvd, κλπ,κλπ.

Όσο για τα repos στο NTUA, πρόσθεσα στο /etc/apt/sources.list:

deb ftp://ftp.ntua.gr/pub/linux/debian/ stable main contrib non-free
deb ftp://ftp.ntua.gr/pub/linux/debian/ unstable main contrib non-free

και κατέβασα το mc και το OO.org άνετα - αν και κάτι μου λέει ότι
πιθανώς να μην χρειαζόταν καν αυτό αν είχα ρυθμίσει το δίκτυο κατά την
εγκατάσταση.

Πάντως η πρόοδος είναι σημαντική. Βάζεις το καλώδιο Ethernet, παίρνει IP
από τον router. Διαβάζει NTFS. Γράφεις, διαβάζεις ελληνικά. ¶ψογα.

--Δημήτρης