emacs και C++ syntax highlighting

Tsampros Leonidas ltsampros at upnet.gr
Fri Sep 29 11:12:21 EEST 2006

On Thu, Sep 28, 2006 at 09:29:21PM -0500, Ioannis Papadopoulos wrote:

> Για παράδειγμα το begin() θα μπορούσε να έχει το χρώμα της δήλωσης της
> συνάρτησης.
>
> Όταν γράφεις using namespace std; και όταν καλείς κάτι σαν
> std::accumulate το std έχει διαφορετικά χρώματα - θα με βόλευε οτιδήποτε
> είναι πριν το :: να έχει πάντα τα ίδια χρώματα, μόνον η συνάρτηση να
> έχει διαφορετικά.
>
> Επιπλέον σε μένα από default έχει άθλια χρώματα, οπότε μια και δεν μπορώ
> να τα αλλάξω ένα-ένα, είναι πιο εύκολο να κατεβάσω κάποιο έτοιμο
> configuration file που τα αλλάζει όλα μαζί.

> [...]

Γενικά για έτοιμα και generic color themes μπορείς να κατεβάσεις το
color-themes package, το οποίο μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ :

https://gna.org/projects/color-theme

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να τσεκάρεις τον εξής σύνδεσμο :

http://www.emacswiki.org/cgi-bin/wiki/ColorTheme

Γενικά όταν έχεις απορίες για customization ζητήματα στον emacs ρίχνε
μια ματιά στο www.emacswiki.org . Είναι πολύ πιθανό να υπάρχει ένα
κομμάτι elisp κώδικα για αυτό που θα θες να κάνεις.