emacs και C++ syntax highlighting

Ioannis Papadopoulos giannis.papadopoulos at gmail.com
Fri Sep 29 05:29:21 EEST 2006

Giorgos Keramidas wrote:

> Τι κακό έχει το font-lock-mode?
>
> Το screenshot εδώ δείχνει το default (σχεδόν) font-lock highlighting που κάνει
> το GNU Emacs 22.Χ σε C++ προγράμματα, όταν τρέχει κάτω από X11:
>
> http://people.freebsd.org/~keramida/emacs/screenshot/emacs-cpp-highlight.png
>
> Τι δε σ' αρέσει και πώς θα ήθελες να είναι;

Για παράδειγμα το begin() θα μπορούσε να έχει το χρώμα της δήλωσης της
συνάρτησης.

Όταν γράφεις using namespace std; και όταν καλείς κάτι σαν
std::accumulate το std έχει διαφορετικά χρώματα - θα με βόλευε οτιδήποτε
είναι πριν το :: να έχει πάντα τα ίδια χρώματα, μόνον η συνάρτηση να
έχει διαφορετικά.

Επιπλέον σε μένα από default έχει άθλια χρώματα, οπότε μια και δεν μπορώ
να τα αλλάξω ένα-ένα, είναι πιο εύκολο να κατεβάσω κάποιο έτοιμο
configuration file που τα αλλάζει όλα μαζί.

Γενικά, τα kate/gedit/jedit κάνουν πολύ πιο συνεπές syntax highlighting
και αν μπορούσα να είχα κάτι αντίστοιχο θα ήμουν αρκετά ευτυχής.