Anti-Schilling gkrinia

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Thu Sep 28 01:33:47 EEST 2006

When the date was Thursday 28 September 2006 00:44, Dimitrios P. Bouras
wrote:

>  Μιχάλη,
>
>  Γιατί αντέδρασες τόσο έντονα;  Δεν καταλαβαίνω...

Αντέδρασα εξίσου έντονα με εσένα και θεωρώ πως είμαστε και οι δύο υπεύθυνοι
για overreaction...

>  By the way,
>  προφανώς έχουμε διαφορετική αξιολόγηση της πραγματικότητας
>  (incompatible reality-check implementation :)).  Καλά λέω πως ζω
>  σε "παράλληλο σύμπαν"... :)

Αν δεν είχαμε διαφορετική αντίληψη (και όχι αξιολόγηση) της πραγματικότητας,
δεν θα υπήρχε λόγος συζήτησης.

>  Το απόσπασμα: "γράφει άθλιο κώδικα. Έχει προφανώς κάτι
>  ασυνήθιστο στον εγκέφαλό του" σου "κάνει" για "σύγκριση
>  απόψεων"; Εμένα εκφράσεις αυτού του επιπέδου, για κάποιον
>  που (πες ότι θες για την ποιότητα του κώδικα που γράφει) έχει
>  *πρακτικά μόνος του* γράψει χιλιάδες γραμμές για το SCSI
>  subsystem του kernel και για τα cdrtools, με ενοχλεί ιδιαίτερα.

Το πρόβλημα σου είναι η ποιότητα των εκφραστικών μέσων που χρησιμοποιήθηκαν
ή η ουσία τους; Κι αν είναι το πρώτο, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είσαι
λιγότερο γκρινιάρης από τον OP; Επίσης, τι σχέση έχει η ποιότητα του κώδικα
με το μέγεθος του; Δεν είπε κανείς ότι δεν έχει γράψει πολύ κώδικα ο JS!

>  Η προτροπή "να διοχετεύσουμε την ενέργεια μας σε δημιουργία"
>  δείχνει ακριβώς την πικρία μου ως προς το "output" μας ως
>  κοινότητα -- πολλά λόγια (γκρίνια τα περισσότερα) και ελάχιστα
>  έργα.

Από πότε η κριτική είναι κάτι το μιαρό ή ανάξιο προσοχής και διοχέτευσης
ενέργειας;

>  Έχει δει κανείς σας πολλούς με ταλέντο σαν του Schilling να
>  είναι "στα καλά τους" με τον τρόπο που εννοούμε για το μέσο
>  άνθρωπο; Σιγά κι αν έχει τσακωθεί με το Linus.

Έχεις δίκιο, δεν ήμουν σαφής. Ο βαθμός, ο τρόπος και ο λόγος για τον οποίο
αρπάζονται όμως παίζει ρόλο. Αυτό θα έπρεπε να σου λέει κάτι!

>  Μιχάλη, χρησιμοποιώ Linux από το Φθινόπωρο του 1990 και
>  γράφω CDs από τότε που δεν υπήρχε ούτε ένα GUI, μόνο το
>  command-line. Όταν διαβάζεις "einai "a8lio" to CD writing sto Linux"
>  τι καταλαβαίνεις;

Η πρόταση είναι ασαφής, ανάλογα με τη προσωπική εμπειρία, καθένας
καταλαβαίνει διαφορετικά.

>  Είναι ή δεν είναι υπερβολική η έκφραση;

Είναι.

>  Η τάση
>  αυτή προς την υπερβολή και τη γκρίνια είναι που με ενοχλεί ιδιαίτερα.

Καταλαβαίνεις ότι αντιφάσκεις εδώ, έτσι; Για 3 γραμμές
"γκρίνιας", έχεις ήδη γράψει αρκετές δεκάδες, στο ίδιο context.

>  Δε βλέπω να φέρνεις αντίρρηση στο σχόλιο μου :)  Χαίρομαι που
>  συμφωνούμε για την κατάσταση στη Ελλάδα του σήμερα, και το
>  flame-bait σου δεν το τσιμπάω :)

Δεν ήταν flame-bait, απλά με τη σειρά μου έχω βαρεθεί τους Έλληνες που τους
φταίει η Ελλάδα, η Ελληνική νοοτροπία, κλπ κλπ και παρόλα αυτά, είναι ακόμη
εδώ.

>  Δημήτρης
>
>  PS. Το thread είναι dead, as far as I am concerned.

Αισθανόμουν ότι έπρεπε να προσθέσω τα παραπάνω στον επικήδειο, τώρα μπορείτε
να το κάψετε/θάψετε.

--
++Michael Iatrou;