Anti-Schilling gkrinia

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Sep 28 00:44:40 EEST 2006

Michael Iatrou wrote:
> Όχι. Το ό,τι γράφεται, είναι κομμάτι του reality check.

 Μιχάλη,

 Γιατί αντέδρασες τόσο έντονα;  Δεν καταλαβαίνω... By the way,
 προφανώς έχουμε διαφορετική αξιολόγηση της πραγματικότητας
 (incompatible reality-check implementation :)).  Καλά λέω πως ζω
 σε "παράλληλο σύμπαν"... :)

> Ναι, και εν μέρει, σκοπός αυτής της λίστας, είναι να συγκρίνουμε τις απόψεις
> μας, πού είναι το πρόβλημα σου;

 Το απόσπασμα: "γράφει άθλιο κώδικα. Έχει προφανώς κάτι
 ασυνήθιστο στον εγκέφαλό του" σου "κάνει" για "σύγκριση
 απόψεων"; Εμένα εκφράσεις αυτού του επιπέδου, για κάποιον
 που (πες ότι θες για την ποιότητα του κώδικα που γράφει) έχει
 *πρακτικά μόνος του* γράψει χιλιάδες γραμμές για το SCSI
 subsystem του kernel και για τα cdrtools, με ενοχλεί ιδιαίτερα.

 Η προτροπή "να διοχετεύσουμε την ενέργεια μας σε δημιουργία"
 δείχνει ακριβώς την πικρία μου ως προς το "output" μας ως
 κοινότητα -- πολλά λόγια (γκρίνια τα περισσότερα) και ελάχιστα
 έργα.

> Όχι. Το σχόλιο σου είναι παντελώς ανεπίκαιρο

 Συμφωνώ, δεν είναι επίκαιρο, είναι διαχρονικό :)

> Ο άνθρωπος έχει αρπαχτεί με τον Linus...

 Έχει δει κανείς σας πολλούς με ταλέντο σαν του Schilling να
 είναι "στα καλά τους" με τον τρόπο που εννοούμε για το μέσο
 άνθρωπο; Σιγά κι αν έχει τσακωθεί με το Linus. Καμία εντύπωση
 δε μου κάνει. Έχεις παρακολουθήσει τι "καντήλια κατεβαίνουν"
 κατά τις συζητήσεις των top kernel developers; Να αναφέρω ως
 παράδειγμα τη διαμάχη των Ingo Molnar και Andrea Arcangeli για
 το 4G/4G split patch του πρώτου που αφαίρεσε ο Andrew Morton:
 http://kerneltrap.org/node/2891. Το ότι ο Schilling έχει "πλακωθεί"
 με το Linus (ή οποιονδήποτε άλλον) για εμένα δεν αποτελεί
 άλλοθι για τίποτε.

> http://lwn.net/Articles/198171/

 Το διάβασα και ευχαριστήθηκα διπλωματικότητα και μετριοπάθεια.
 Συγκρίνεται το ύφος/περιεχόμενο του άρθρου με το "γράφει άθλιο
 κώδικα. Έχει προφανώς κάτι ασυνήθιστο στον εγκέφαλό του";
 Μπορεί ο Schilling να είναι κακός ψυχρός και ανάποδος (συμφωνώ
 πρώτος εγώ), αλλά μας έχει χαρίσει το code-base από το οποίο
 κάνουν fork ο Joerg Jaspert και η παρέα του.

> Επειδή το k3b σου γράφει CD, δεν σημαίνει ότι ο τρόπος με τον οποίο δουλεύει
> το cdrecord είναι ο βέλτιστος, σωστός, καλός ή έστω ορθολογιστικός!

 Μιχάλη, χρησιμοποιώ Linux από το Φθινόπωρο του 1990 και
 γράφω CDs από τότε που δεν υπήρχε ούτε ένα GUI, μόνο το
 command-line. Όταν διαβάζεις "einai "a8lio" to CD writing sto Linux"
 τι καταλαβαίνεις; Είναι ή δεν είναι υπερβολική η έκφραση; Η τάση
 αυτή προς την υπερβολή και τη γκρίνια είναι που με ενοχλεί ιδιαίτερα.

> Οι πόρτες είναι ανοιχτές και τα σκυλιά δεμένα, άλλαξε χώρα!

 Δε βλέπω να φέρνεις αντίρρηση στο σχόλιο μου :)  Χαίρομαι που
 συμφωνούμε για την κατάσταση στη Ελλάδα του σήμερα, και το
 flame-bait σου δεν το τσιμπάω :)

 Δημήτρης

 PS. Το thread είναι dead, as far as I am concerned.