Ελεύθερο Λογισμικό / Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα: τι είναι και σε τι διαφέρει από το Ιδιόκτητο Λογισμικό

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Sun Sep 24 04:56:21 EEST 2006

Nick Demou wrote:
[...]
> * Λόγω μιας άλλη συγκηρίας έγγραψα σε MS word βρίζοντας κάθε φορά που
> το middle click δεν έκανε paste και που δεν είχα καμια ελπίδα να
> παράγω html της προκοπής εύκολα

<offtopic>
Το καλύτερο editor για αρθογραφία κι όχι μόνο είναι το VoodooPad[1] για
Macintosh, όπως και πολλά άλλα προγράμματα (quicksilver etc) για Mac δεν
ξέρω γιατί σκατά δεν το βγάζουν για τα άλλα λειτουργικά, αλλά αν τα
δουλέψεις μια φορά καταλαβαίνεις ότι θα έκαναν θράυση κι αλλού.
<offtopic>

Το ότι έχουμε GNU/Linux δεν πάει να πει ότι το Microsoft Office είναι
σατανικό και δεν πρέπει να το χρησιμοποιείς, οπωσδήποτε μια δόση
ειρωνίας υπάρχει, η μάλλον θα υπήρχε έαν υποστήριζες ανοιχτά ότι το
ανοιχτό λογισμικό είναι καλύτερη λύση για ένα συγκεκριμένο environment
κι έπειτα έκανες χρήση κλειστού λογισμικού. (μπορεί και να κάνεις
ακριβώς αυτό δεν ξέρω)

Πάντως υπάρχει μετάφραση σε link στα αρχεία του www.hellug.gr μεφρασμένο
στα Ελληνικά του: "The Cathedral and the Bazaar" του Eric S. Raymond
όπου παρουσιάζει την εμπειρία του με το μοντέλο ανάπτυξης ανοιχτού
λογισμικού. Ρίξε μια ματία αν δεν το έχεις διαβάσει είναι εξαιρετικό
ανάγνωσμα :-)

[1] http://www.flyingmeat.com/voodoopad/