afissa me linux?

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Mon Sep 18 19:57:45 EEST 2006

Paides geia,
prin 2-3 meres sto webmaster toy hellug phrame to parakatw mail:

(kobw headers kai onoma)

Στέλνω αυτό το μήνυμα για να σας ζητήσω να μου υποδείξετε που βρίσκεται
στο site σας μια παλιότερη αφίσα από κάποια σας εκδήλωση: Παλιότερα είχα
εντοπίσει κάπου στις αφίσες σας την κλασσική αφίσα της Παρισινής
Κομμούνας που την είχατε τροποποιήσει.

Πρόκειται για τον πίνακα όπου το πλήθος διαδηλώνει και μπροστά μπροστά
βρίσκονται 3 διαδηλωτές εκ των οποίων μία γυναίκα που κρατά ένα παιδί
αγκαλιά. Στην τροποποιημένη αφίσα σας στο δεξί της χέρι η γυναίκα κρα!
τούσε ένα αντίγραφο δισκάκι του linux. Θα ήθελα πολύ αν είναι δυνατόν
να μου υποδείξετε που μπορώ να την βρω για να την κατεβάσω ή να μου τη
στείλετε στο mail