Re: εξαφανιση λink

Αθανάσιος Οικονόμου athoik at gmail.com
Sun Sep 3 11:21:50 EEST 2006

Στις 3/9/2006, Palatinus <elfiness at yahoo.com> έγραψε:

> Οταν επιχειρω να κανω κατι σαν ln /dev/ttyS /dev/modem
> η κατι παρομοιο, δημιουργειται μεν ενας συνδεσμος, την
> επομενη φορα ομως που ανοιγω τον υπολογιστη ολοι οι
> δικοι μου συνδεσμοι που εχω δημιουργησει στο φακελο
> αυτο εχουν εξαφανιστει, με αποτελεσμα προγραμματα που
> χρησιμοποιουν πχ /dev/modem αντι για ttyS0 να βγαζουν
> λαθος.
>
> Θα ηθελα να ξερω αν αυτη ειναι παγια τακτικη ολων των
> διανομων η μια παραξενια του Debian, και αν γινεται,
> πως μπορω να την ξεπερασω.

Είναι αρκετά απλο και γίνεται με 2 τρόπους.
1. Μπορείς να φτιάξεις  ενα script  που εκτελεί το  ln /dev/ttyS0 /dev/modem
και να το βάλεις να εκτελείται οταν bootarei ο υπολογιστής σου.

2. Αν χρησιμοποιείς udev να προσθέσεις τον παρακάτω κανόνα

KERNEL="ttyS1", SYMLINK="modem"
στο αρχείο /etc/udev/rules.d/60-symlinks.rules (στο Ubuntu... μαλλον το ίδιο
αρχείο θα είναι και στο Debian)

Καλή Επιτυχία.