εξαφανιση λink

Palatinus elfiness at yahoo.com
Sun Sep 3 09:40:00 EEST 2006

Οταν επιχειρω να κανω κατι σαν ln /dev/ttyS /dev/modem
η κατι παρομοιο, δημιουργειται μεν ενας συνδεσμος, την
επομενη φορα ομως που ανοιγω τον υπολογιστη ολοι οι
δικοι μου συνδεσμοι που εχω δημιουργησει στο φακελο
αυτο εχουν εξαφανιστει, με αποτελεσμα προγραμματα που
χρησιμοποιουν πχ /dev/modem αντι για ttyS0 να βγαζουν
λαθος.

Θα ηθελα να ξερω αν αυτη ειναι παγια τακτικη ολων των
διανομων η μια παραξενια του Debian, και αν γινεται,
πως μπορω να την ξεπερασω.

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr