Re: Ελληνικό κείμενο σε latex: Σφάλμα στην αντιγραφή κειμένου από το παραγόμενο pdf.

No No nono.231 at gmail.com
Fri Sep 1 20:00:28 EEST 2006

Ψάχνοντας στα mirrors του ctan βρήκα το πακέτο greektex
(ftp://ftp.ntua.gr/mirror/CTAN/fonts/greek/greektex) με το οποίο
μπορεί κανείς να γράφει ελληνικά και αγγλικά χωρίς να χρειάζεται να
βάζει εντολές. Οι γραμματοσειρές είναι οι κλασσικές του Tex. Το
δοκίμασα και δουλεύει με μόνο πρόβλημα ότι δεν σπάει τις λέξεις
αυτόματα στο τέλος της σειράς με αποτέλεσμα  να βγαίνουν εκτός ορίων
κειμένου, κάτι το οποίο δεν συμβαίνει με το babel. Το pdf που υπάρχει
στο dir φαίνεται να το κάνει αλλά εγώ δεν το έχω καταφέρει.Μάλλον
κάπου υπάρχει πρόβλημα με το hyphenation.

Δεν μου βγάζει τα greeklish οταν παίρνω το κειμενο, αλλά μου βγάζει
λάθος κωδικοποίηση. Αν θέλει μπορεί να το δοκιμάσει κάποιος.