mencoder & subs scale

Harris Kosmidhs hkosmidi at softnet.tuc.gr
Mon Oct 30 11:14:45 EET 2006

Kalhmeres.

Edo kai arketo kairo prospa8o na bro ena tropo na ftiaxno DVD se linux.
Exo dokimasei to qdvdauthor (kai ena akoma pou mou diafeugei) xoris
epituxia. Olo kai kapoio mikro problhma uphrxe an ta arxeia htan
divx/xvid. Opote eipa na dokimaso me mencoder. Opos leei kai sto
http://www.mplayerhq.hu/DOCS/HTML/en/menc-feat-vcd-dvd.html ekana:

mencoder -oac lavc -ovc lavc -of mpeg -mpegopts format=dvd -vf\
scale=720:576,harddup -srate 48000 -af lavcresample=48000 -lavcopts\
vcodec=mpeg2video:vrc_buf_size=1835:vrc_maxrate=9800:vbitrate=5000:keyint=15:acodec=ac3:\
  abitrate=192:aspect=16/9 -ofps 25 -o movie.mpg movie.avi

Gia na ensomatoso upotitlous dokimasa me -subfont-encoding unicode
-subfont-text-scale 4
H teleutaia parametros megalonei ta grammata kai toulaxiston me mplayer
ta blepo ontos megala kai kala. Sto mpeg omos pou paragei ta grammata
bgainoun mikra kai den ephreazontai apo auth thn parametro.

Exei kaneis kamia idea?(an kano to idio kai bgalo xvid anti mpeg h
subfont scale douleuei sosta)