Ερώτηση Για LATEX

Vassilis Karavolas vkaravol at vivodinet.gr
Sun Oct 29 23:54:34 EET 2006

Στις Κυριακή 29 Οκτώβριος 2006 01:07, ο/η Kostas Blekos έγραψε:
> [...]
> "`i
> αντιστοιχεί στο ΐ)
>
> β) Μάλλον χρησιμοποιείς babel+inputenc. Δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτήν την
> περίπτωση. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το '@' για να αλλάξεις τη σειρά,
> αλλά δεν είναι βολικό και σίγουρα δεν είναι ``Η Σωστή'' (ΤΜ) λύση.
>
> (Η λάθος σειρά των γραμμάτων είναι: αβδεφγηιθκλμνοπχρςστυωξψζ.
> Αντιστοιχώντας τα σωστά γράμματα στα λάθος και χρησιμοποιώντας τη
> σύνταξη \index{σειρά@λέξη}, πετυχαίνεις αυτό που θες.
> πχ: \index{ωζτφθνπς@φωτεινός}
> θα κάνει index την λέξη φωτεινός, ακριβώς εκεί που πρέπει.)

Χρησιμοποιω το Kile 1.8 όπως έρχεται στο SUSE 10.1
Τα ελληνικα τα παιρνω ακριβως οπως το υπόθεσες με babel  και το σχετικο
κομμάτι στο αρχειο είναι

\usepackage[greek]{babel}
\usepackage[iso-8859-7]{inputenc}

 Ευχαριστω για τη βοήθεια. Όντως τα διαλυτικά και ο τόνος δουλεύουν. Τωρα θα
παιξω με το index.

Βασίλης Καράβολας

--
"Science is either Physics or stamps collecting"
Rutherford