bttv [SOLVED]

Thanos Karagianniotis agkarag at gmail.com
Wed Oct 25 12:39:34 EEST 2006

Thanos Karagianniotis wrote:

> [...]

οκ, αυτό ήταν.Με τη συμβουλή φίλου (thanx Theodore) η κάρτα δούλεψε
φυσιολογικά,αβίαστα & απροβλημάτιστα με irqpoll στο boot.Τώρα γιατί στο
breezy & σε όλες τις προηγούμενες διανομές μου δε χρειάζοταν...ρωτήστε
τους μάγκες του kubuntu.Επειδή από irq είμαι άσχετος, πιστεύετε ότι αυτή
η λύση μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στο σύστημα; Μία πρώτη
παρατήρηση είναι ότι "έχασε" το power saver στο monitor.Πάω να το
postaρω στο ubuntuforums γιατί και εκεί κάποιοι τραβάνε τα ίδια. Αν
έχετε κατι άλλο να παρατηρήσετε..

--
"Once in a while
  you΄ve got to burn your lips