bttv

Thanos Karagianniotis agkarag at gmail.com
Wed Oct 25 08:51:09 EEST 2006

Thomas Venieris wrote:

> Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου. Δεν θα περάσεις καλά. Θα χρειαστείς πολύ χρόνο
> και κουράγιο για να κάνεις την κάρτα να δουλέψει. Πως το ξέρω; Ας πούμε πως
> έχω υπάρξει στην θέση σου.
>
> Οι κάρτες με τα συγκεκριμένα τσιπάκια θέλουν παπά και ευχέλαιο για να
> δουλέψουν σωστά, ακόμα και στα windows που υποτίθεται πως έχουν επίσημη
> υποστήριξη. Οπότε συμβουλή νούμερο ένα: Η κάρτα δουλέυει στα windows στο ίδιο
> configuration ή αντιμετωπίζεις hardware πρόβλημα;
>
> Πάμε παρακάτω. Αυτές οι κάρτες είναι πολύ... εγωιστικές. Δεν καταδέχονται να
> [...]

OK, να δεχτώ ότι οι κάρτες αυτές είναι ιδιότροπες, αλλά ποτέ μέχρι
σήμερα δεν είχα κανένα πρόβλημα να την κάνω να δουλέψει με ένα απλό
modprobe! To θέμα είναι ότι στο dapper δεν παίζει.Αρχίζω να υποψιάζομαι
ότι μπορεί να είναι θέμα της διανομής μόνο,και πρίν φέρω παπά για το
ευχέλαιο να αλλάξω λίγο την ερώτηση: Ποιές επιλογές & τι aliases
χρησιμοποιείτε όσοι είστε κάτοχοι bt878 καρτών; Αν δεν σας κάνει κόπο,
γράψτε έκδοση πυρήνα για να κάνω συγκρίσεις.Μπορεί κάτι να βγάλω με δοκιμές

--
"Once in a while
  you΄ve got to burn your lips

  The Good Ones