Re: Πότε λέτε να το κάνετε να δουλέψει;
Nick Demou
ndemou at gmail.com
Thu Oct 19 22:39:09 EEST 2006
Με τρεις τράπεζες έχω σχέση που έχουν και internet banking (η τέταρτη
που δεν έχει είναι η Αγροτική): alpha, euronank, εθνική
ή alpha άργησε κανα χρόνο αλλά τα κατάφερε (και στα emails μου ποτέ
δεν απάντησε "δεν το προβλέπουν οι προδιαγραφές"!)
η εθνική τα κατάφερε πιο νωρίς ή εγώ ασχολήθηκα πιο αργά δεν είμαι σίγουρος
η eurobank... τα ξέρεις από πρώτο χέρι
αν δεν έχεις κάποιο σοβαρό ανασταλτικό λόγο μετακινήσου σε άλλη
τράπεζα (παρεπιπτόντως ή alpha έχει πολύ πιο σοβαρό web banking απο
την Εθνική σε πολά σημεία)
Την 19/10/2006, P. Christeas <p_christ at hol.gr> έγραψε:
> On Thursday 19 October 2006 12:13 pm, you wrote:
> > Αγαπητέ κύριε/κυρία,
> >
> > Αρχικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λυπούμαστε για την όλη αναστάτωση
> > που πιθανότατα σας δημιουργήσαμε.
> Δεν είναι μόνο θέμα προσωπικής αναστάτωσης [1]. Είναι και η αντίδρασή μου στην
> ΑΠΑΤΗ, όταν λέτε οτι "προσφέρετε web-banking" ή οτι "το web-banking είναι
> ασφαλές". Οι Ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα επιδοτούνται με υπέρογκα ποσά για
> να φτιάξουν την ηλεκτρονική τους υποδομή. Αντ' αυτού, εσείς επιμένετε σε
> άθλιες υπηρεσίες που απαξιώνουν την έννοια της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και
> κρατάνε τους πελάτες σε ουρές μπροστά από τα ταμεία.
>
> >
> > Από την ημερομηνία έναρξης της υπηρεσίας e-Banking οι προδιαγραφές σωστής
> > λειτουργίας της είναι λειτουργικό σύστημα Windows και browser Internet
> > Explorer 5.5 οι οποίες και αναφέρονται στο διαδικτυακό μας τόπο
> > www.eurobank.gr.
> Σας ζήτησα εκ των προτέρων να μήν μου δώσετε την παραπάνω στερεότυπη απάντηση.
> Εξάλλου, νά'τος, έρχεται και ο ΙΕ7, με άλλα πρότυπα και περισσότερους ιούς..
>
> > Το ότι το site δεν λειτουργεί σωστά στα περιβάλλοντα που χρησιμοποιείτε δεν
> > είναι αποτέλεσμα αμέλειας ή ενέργειας εκ μέρους μας να περιορίσουμε τους
> > χρήστες μας.
> Είναι αποτέλεσμα αμέλειας για την πραγματική ασφάλεια των πελατών σας και
> άγνοιας για τα διεθνή πρότυπα (www, html).
>
> >
> > Συνεχώς εξετάζουμε το ενδεχόμενο λειτουργίας της υπηρεσίας μας σε
> > εναλλακτικές τεχνολογικές πλατφόρμες αλλά ακόμη δεν μπορούμε με βεβαιότητα
> > να σας ανακοινώσουμε πότε θα υποστηριχθούν.
> .. στο μεταξύ θα φταίει ο πελάτης αν πέφτει θύμα απάτης..
>
> >
> > Τέλος θα θέλαμε να σας αναφέρουμε ότι τα σχόλια σας έχουν ήδη προωθηθεί στο
> > αρμόδιο τμήμα μας ανάπτυξης και σχεδιασμού.
> Είναι δηλαδή παράλογο να ζητάμε καλύτερες υπηρεσίες;
>
> >
> > Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία θελήσετε ή
> > σχόλιο που τυχόν έχετε.
> >
> > Με εκτίμηση,
> >
> > Customer Services
> > Electronic Banking
> >
> [1] προσωπικά έχω πληρώσει 'έξοδα συναλλαγής με κατάστημα' ακριβώς επειδή δεν
> δούλευε το web-banking. Για να μη μιλήσω για την χρηστικότητα των ΑΤΜ..
>
> > -----Original Message-----
> > From: P. Christeas
> > Sent: Wednesday, October 18, 2006 3:46 PM
> > To: EBanking
> > Subject: Πότε λέτε να το κάνετε να δουλέψει;
> >
> > Φυσικά, εδώ και 2 χρόνια που το περιμένω, το e-banking της Eurobank δεν
> > έχει δουλέψει ποτέ ικανοποιητικά.
> > Παλιότερα που δοκίμαζα, η ιστορία με τα πιστοποιητικά με είχε αναγκάσει να
> > αφήσω τον προσωπικό, ασφαλή μου υπολογιστή και να βάλω τα στοιχεία μου σε
> > ένα δημόσιο μηχάνημα, μήπως δουλέψουν. Δεν δούλεψαν ούτε εκεί. Μετά τα
> > παράτησα.. Τώρα, δεν μπορώ πλέον ούτε να δώ τις κινήσεις του λογαριασμού..
> >
> > Δικαιούχος : ********************
> > Συνδικαιούχοι :
> > Τύπος Λογ/σμού-Προϊόν: ********
> > Νόμισμα: EUR
> > Από: 20/07/-179
> > Έως: 22/10/-179
> >
> > Μήνυμα Συναλλαγής
> > Δεν υπάρχουν κινήσεις προς εμφάνιση.
> >
> > Φυσικά χρησιμοποιώ browser με πυρήνα gecko 1.5.0.7 ..
> > Μην μου πείτε να βάλω Explorer. Έχω ξανααπαντήσει σε άσχετους απο
> > πληροφορική, κουράστηκα.
> >
>
>
>
> --
> linux-greek-users mailing list -- http://lists.hellug.gr
More information about the Linux-greek-users
mailing list