Re: Πότε λέτε να το κάνετε να δουλέψει;

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Oct 19 22:39:09 EEST 2006

Με τρεις τράπεζες έχω σχέση που έχουν και internet banking (η τέταρτη
που δεν έχει είναι η Αγροτική): alpha, euronank, εθνική
ή alpha άργησε κανα χρόνο αλλά τα κατάφερε (και στα emails μου ποτέ
δεν απάντησε "δεν το προβλέπουν οι προδιαγραφές"!)
η εθνική τα κατάφερε πιο νωρίς ή εγώ ασχολήθηκα πιο αργά δεν είμαι σίγουρος
η eurobank... τα ξέρεις από πρώτο χέρι

αν δεν έχεις κάποιο σοβαρό ανασταλτικό λόγο μετακινήσου σε άλλη
τράπεζα (παρεπιπτόντως ή alpha έχει πολύ πιο σοβαρό web banking απο
την Εθνική σε πολά σημεία)

Την 19/10/2006, P. Christeas <p_christ at hol.gr> έγραψε: