Πότε λέτε να το κάνετε να δουλέψει;

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Oct 19 20:38:01 EEST 2006


On Thursday 19 October 2006 12:13 pm, you wrote:
> Αγαπητέ κύριε/κυρία,
>
> Αρχικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λυπούμαστε για την όλη αναστάτωση
> που πιθανότατα σας δημιουργήσαμε.
Δεν είναι μόνο θέμα προσωπικής αναστάτωσης [1]. Είναι και η αντίδρασή μου στην 
ΑΠΑΤΗ, όταν λέτε οτι "προσφέρετε web-banking" ή οτι "το web-banking είναι 
ασφαλές". Οι Ελληνικές επιχειρήσεις σήμερα επιδοτούνται με υπέρογκα ποσά για 
να φτιάξουν την ηλεκτρονική τους υποδομή. Αντ' αυτού, εσείς επιμένετε σε 
άθλιες υπηρεσίες που απαξιώνουν την έννοια της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και 
κρατάνε τους πελάτες σε ουρές μπροστά από τα ταμεία.

>
> Από την ημερομηνία έναρξης της υπηρεσίας e-Banking οι προδιαγραφές σωστής
> λειτουργίας της είναι λειτουργικό σύστημα Windows και browser Internet
> Explorer 5.5 οι οποίες και αναφέρονται στο διαδικτυακό μας τόπο
> www.eurobank.gr.
Σας ζήτησα εκ των προτέρων να μήν μου δώσετε την παραπάνω στερεότυπη απάντηση. 
Εξάλλου, νά'τος, έρχεται και ο ΙΕ7, με άλλα πρότυπα και περισσότερους ιούς..

> Το ότι το site δεν λειτουργεί σωστά στα περιβάλλοντα που χρησιμοποιείτε δεν
> είναι αποτέλεσμα αμέλειας ή ενέργειας εκ μέρους μας να περιορίσουμε τους
> χρήστες μας.
Είναι αποτέλεσμα αμέλειας για την πραγματική ασφάλεια των πελατών σας και 
άγνοιας για τα διεθνή πρότυπα (www, html).

>
> Συνεχώς εξετάζουμε το ενδεχόμενο λειτουργίας της υπηρεσίας μας σε
> εναλλακτικές τεχνολογικές πλατφόρμες αλλά ακόμη δεν μπορούμε με βεβαιότητα
> να σας ανακοινώσουμε πότε θα υποστηριχθούν.
.. στο μεταξύ θα φταίει ο πελάτης αν πέφτει θύμα απάτης..

>
> Τέλος θα θέλαμε να σας αναφέρουμε ότι τα σχόλια σας έχουν ήδη προωθηθεί στο
> αρμόδιο τμήμα μας ανάπτυξης και σχεδιασμού.
Είναι δηλαδή παράλογο να ζητάμε καλύτερες υπηρεσίες;

>
> Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία θελήσετε ή
> σχόλιο που τυχόν έχετε.
>
> Με εκτίμηση,
>
> Customer Services
> Electronic Banking
>
[1] προσωπικά έχω πληρώσει 'έξοδα συναλλαγής με κατάστημα' ακριβώς επειδή δεν 
δούλευε το web-banking. Για να μη μιλήσω για την χρηστικότητα των ΑΤΜ..

> -----Original Message-----
> From: P. Christeas 
> Sent: Wednesday, October 18, 2006 3:46 PM
> To: EBanking
> Subject: Πότε λέτε να το κάνετε να δουλέψει;
>
> Φυσικά, εδώ και 2 χρόνια που το περιμένω, το e-banking της Eurobank δεν
> έχει δουλέψει ποτέ ικανοποιητικά.
> Παλιότερα που δοκίμαζα, η ιστορία με τα πιστοποιητικά με είχε αναγκάσει να
> αφήσω τον προσωπικό, ασφαλή μου υπολογιστή και να βάλω τα στοιχεία μου σε
> ένα δημόσιο μηχάνημα, μήπως δουλέψουν. Δεν δούλεψαν ούτε εκεί. Μετά τα
> παράτησα.. Τώρα, δεν μπορώ πλέον ούτε να δώ τις κινήσεις του λογαριασμού..
>
> Δικαιούχος : 	 ********************
> Συνδικαιούχοι :
> Τύπος Λογ/σμού-Προϊόν:	********
> Νόμισμα:	EUR
> Από:	20/07/-179
> Έως:	22/10/-179
>
> 	Μήνυμα Συναλλαγής
>  	 Δεν υπάρχουν κινήσεις προς εμφάνιση.
>
> Φυσικά χρησιμοποιώ browser με πυρήνα gecko 1.5.0.7 ..
> Μην μου πείτε να βάλω Explorer. Έχω ξανααπαντήσει σε άσχετους απο
> πληροφορική, κουράστηκα.
>





More information about the Linux-greek-users mailing list