Samba question - Was: mobo for file server

George A. Michalopoulos [AKA Lewis] lewis at twmn.net
Wed Oct 18 05:51:53 EEST 2006

άντε που μου θέλεις και file server...
αν είναι _μόνον_ για fileserver δες το www.feenas.org τρέχει από
στικάκι, και έχεις όλα τα σάτα-πάτα-μάτα ελεύθερα για ντάτα.
όλα υποστηρίζονται απο το linux. λεφτά για δίσκους και τροφοδοτικά νάχεις...
αλλά μην ξεχνάς πως εγώ τρέχω τον fileserver μου σε έναν dual pIII/1000
με 16 δίσκους ;)

έχω μια samba-ερώτησις...
την έχω στήσει σαν client στο AD.
αλλά όταν τρέχω getent passwd το output είναι κάπως έτσι:
tzitzidou.m:*:10056:10003:Maria
Tzitzidou:/home/MYDOMAIN/tzitzidou.m:/bin/bash
samara.m:*:10057:10003:Maria Samara:/home/MYDOMAIN/samara.m:/bin/bash
karamanolis.f:*:10058:10003:Fotis
Karamanolis:/home/MYDOMAIN/karamanolis.f:/bin/bash

κανονικά θάπρεπε να έχει το separator (+), αλλά δεν τόχει...
και θελω να τρέχω ένα σκριπτάκι για να φτιάχνει τα home directories
αυτόματα, και δεν ημπορώ, δεν δύναμαι...
εδώ είναι το script:
http://mirrors.techiesabode.com/linuxgazette/101/levkovich.html

 ποιό καλό παιδί θα με κατευθύνει προς το φώς ;

--

George A. Michalopoulos [AKA Lewis]
lewis<at>twmn.net

Thesaloniki's Wireless Metropolitan Network
www: http://twmn.net
Wireless Node Database: http://wind.twmn.net