mobo for file server

basilis bts at the.forthnet.gr
Wed Oct 18 02:06:24 EEST 2006

Καλησπέρα σας!

Ενδιαφέρομαι να στήσω ένα σύγχρονο μηχανάκι με debian, το οποίο θα το
χρησιμοποιήσω (με intel gigabit κάρτα που ήδη έχω και υποστηρίζεται) στο
δίκτυό μου για file server.

θα ήθελα το board να παίρνει 8 sata συσκευές, θα προτιμούσα να έβαζα
amd, αλλά δεν ξέρω ποια boards υποστηρίζονται πλήρως (τα chipsets τους)
από τον τελευταίο linux kernel. To μηχανάκι θα είναι μόνο file server
(δεν θα τρέχει x windows ή κάτι άλλο ιδιαίτερο).

Αν μπορούσατε να μου προτείνεται κάποιο αξιόπιστο (και κατά προτίμηση
φτηνό) board με όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις και πλήρη υποστήριξη του
hardware τους από τον τελευταίο λίνουξ κέρνελ, θα σας ήμουν υπόχρεος..

Ευχαριστώ πολύ.

Βασίλης.