gentoo on mbp

George Perantinos gper at forthnet.gr
Tue Oct 10 16:00:57 EEST 2006

On Tuesday 10 October 2006 16:35, George Iordanou wrote:
> O/H George Perantinos έγραψε:

> Γιώργο,
>
> Αυτό πρέπει να είναι το δεύτερο typo. Προφανώς δεν πρέπει να στέλνω
> e-mails κατά τις τρεις:) Αν ήταν swap δεν θα μου έκανε boot σωστά; Εμένα

Ναι, αλλά από τη στιγμή που κάπου βρίσκει kernel και ξεκινάει boot, τότε δεν
δικαιολογείται το /dev/sda4 να έχει μόνο lost+found. Πρέπει να έχει και /boot
με τον κέρνουλα μέσα.

> με πέρνει μέχρι κάποια φάση και μου πετάει kernel panic ότι δεν δήλωσα
> init. Άρα υπέθεσα ότι κάποια μαλακία στη δήλωση του initrd στο lilo.
>
> Κι εγώ τα τελευταία χρόνια grub χρησιμοποιώ, αλλά είδα ότι το lilo
> έπαιζε σχεδόν out of the box με mbp, αλλά το grub ήθελε patch. Θα το
> δοκιμάσω όμως, έτσι κι αλλιώς το προτιμώ.
>
> Το θέμα είναι πως να "δω" το partition και να κάνω chroot εκεί που
> εγκατέστησα το gentoo αφού δεν μου δείχνει το filesystem και ότι άλλο
> έβαλα.

Γιώργη, σε ποιό partition βρίσκει το lilo το kernel?
Τα partitions που πιστεύεις ότι έχεις, συμφωνούν με αυτά που σου βγάζει
το "fdisk -l /dev/sda" όταν το τρέξεις από το livecd? (πολλά έχουν δεί τα
μάτια μου με νυχτερινά installations)
Μήπως έχεις μπερδέψει τι έχεις στήσει σε ποιό partition?