gentoo on mbp

George Iordanou iordanou at gmail.com
Tue Oct 10 16:35:23 EEST 2006

O/H George Perantinos έγραψε:

> Ωχ, ωχ.....
> Αν έκανες το άνωθι mkswap και δεν προκειται για typo, τότε έσβησες το
> installation που είχες κάνει στον sda4... Γι' αυτό βλέπεις μόνο το
> lost+found.
> Αν όντως είναι έτσι, τότε πρέπει να ξανακάνεις την εγκατάσταση. Και θα σε
> συμβούλευα να στήσεις grub αντί για lilo (υποθέτω ότι το macbook σου είναι
> intel, σωστά;)

Γιώργο,

Αυτό πρέπει να είναι το δεύτερο typo. Προφανώς δεν πρέπει να στέλνω
e-mails κατά τις τρεις:) Αν ήταν swap δεν θα μου έκανε boot σωστά; Εμένα
με πέρνει μέχρι κάποια φάση και μου πετάει kernel panic ότι δεν δήλωσα
init. Άρα υπέθεσα ότι κάποια μαλακία στη δήλωση του initrd στο lilo.

Κι εγώ τα τελευταία χρόνια grub χρησιμοποιώ, αλλά είδα ότι το lilo
έπαιζε σχεδόν out of the box με mbp, αλλά το grub ήθελε patch. Θα το
δοκιμάσω όμως, έτσι κι αλλιώς το προτιμώ.

Το θέμα είναι πως να "δω" το partition και να κάνω chroot εκεί που
εγκατέστησα το gentoo αφού δεν μου δείχνει το filesystem και ότι άλλο έβαλα.

Γιώργος