Debian problems

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Fri Oct 6 08:08:16 EEST 2006

On Thursday 05 October 2006 23:42, Serafim Gekas wrote:
> Γεια σας,  χρησιμοποιώ dual-boot system με winXP και Debian Linux 3.1 r2 τα
> οποία εγκατέστησα στον σκληρό μου δίσκο, κάνοντας πρώτα το απαραίτητο
> partition. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οτι το Debian δεν μου
> αναγνωρίζει όλους τους φακέλους που είναι γραμμένοι με ελληνικούς
> χαρακτήρες. Έτσι ενώ έχω προσαρτήσει τον σκληρό δίσκο στον οποίο είναι
> εγκατεστημένα τα XP, δεν έχω πρόσβαση σε όλους αυτούς τους φακέλους.
> Π.χ ενώ τρέχοντας τα win και πηγαίνοντας στην διαδρομή C:\  μου
> εμφανίζονται οι φάκελοι Program Files WINDOWS και Εργασίες
> [...]

Σε ενδιαφέρουν οι οδηγίες του djart εδώ:
http://members.hellug.gr/djart/grlinux.html
και πιο συγκεκριμένα:

[0] http://members.hellug.gr/djart/grlinux-2.html#ss2.3
(Γενική ενεργοποίηση του ελληνικού locale)

[1] http://members.hellug.gr/djart/grlinux-4.html
Ρύθμιση για ελληνικά ονόματα αρχείων

[2] http://www.debian-administration.org/articles/441
Ρύθμιση για να βλέπεις/γράφεις ελληνικά στη κονσόλα (όχι μέσω KDE, αλλά όταν
είσαι σε virtual console με ALT+F2 κτλ)

-Α