Debian problems

Serafim Gekas serafim.gekas at gmail.com
Thu Oct 5 23:42:42 EEST 2006

Γεια σας,  χρησιμοποιώ dual-boot system με winXP και Debian Linux 3.1 r2 τα
οποία εγκατέστησα στον σκληρό μου δίσκο, κάνοντας πρώτα το απαραίτητο
partition. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι οτι το Debian δεν μου
αναγνωρίζει όλους τους φακέλους που είναι γραμμένοι με ελληνικούς
χαρακτήρες. Έτσι ενώ έχω προσαρτήσει τον σκληρό δίσκο στον οποίο είναι
εγκατεστημένα τα XP, δεν έχω πρόσβαση σε όλους αυτούς τους φακέλους.
Π.χ ενώ τρέχοντας τα win και πηγαίνοντας στην διαδρομή C:\  μου εμφανίζονται
οι φάκελοι Program Files WINDOWS και Εργασίες
τρέχοντας τα linux και πηγαίνοντας στην διαδρομή /mnt/Windows (είναι ο
φάκελος στον οποίο έχω προσαρτήσει τον δίσκο C) θα μου εμφανιστούν μόνο οι
φάκελοι Program Files  και  WINDOWS.  Το  ίδιο συμβαίνει και με την
κονσόλα(konsole) χρησιμοποιώντας την εντολή ls.

Ευχαριστώ και άμα υπάρχει λύση πραγματικά θα μου λύσει τα χέρια!