External greek subtitles in xine

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu Nov 30 19:34:13 EET 2006

Το xine μου δείχνει κανονικά τους ελληνικούς υπότιτλους σε DVD ταινίες.
Έχω όμως ένα αρχείο .srt με ελληνικούς υποτίτλους που συνοδεύει μια ταινία
σε .avi που έχω. Όταν το φορτώνω αυτό με το xine, δε μου τους δείχνει (ενώ
αγγλικούς εξωτερικούς υπότιτλους τους δείχνει κανονικά).

Συγκεκριμένα το .srt είναι utf8 encoded, και ότι ρύθμιση κι αν έκανα μου
βγαίνουν σκανδιναβικά. Δοκίμασα και το μετέτρεψα σε iso-8859-7, αλλά ούτε
αυτό δούλεψε - δεν μου έδειχνε καθόλου χαρακτήρες, μόνο τους αριθμούς.

Τι κάνω λάθος? Υποθέτω τα fonts του xine είναι ok, αφού μπορώ να δω ελληνικά
σε dvd. Τι πρέπει να κάνω για να τα διαβάσει και σε εξωτερικούς υπότιτλους?

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"