Transparent samba share

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Nov 17 16:15:44 EET 2006

transparent samba share? μα αυτό που περιγράφεις είναι ένα κλασικό
samba share που δημιουργείς κάνοντας mount το samba share στο τοπικό
filesystem (όπως όλα τα filesystems δηλαδή).
Πρέπει να μελετήσεις λίγο το smbfs ή ίσως καλύτερα το cifs. Ορήστε ένα
παράδειγμα από το δικό μου PC (στην περίπτωση μου είναι μια γραμμή από
το fstab αλλά γίνεται και με την εντολή mount αν δεν θες να είναι
μόνιμο):

//samba_host_name/share      /data/win        cifs
credentials=/root/.smbcredentials,iocharset=utf8,dir_mode=0700,file_mode=0600,uid=1000,gid=1000
 0      0

σχετικά με το smbfs:// Αυτό υποστηρίζεται μόνο από μερικούς
filebrowsers και ίσως σε κανα δυο άλλα προγράμματα - δεν είναι κάτι
καθολικό σαν το http://