Flickering screen, ΑΤΙ fglrx driver.

Panagiotis Moustafellos panxer at platon.ee.duth.gr
Mon Nov 13 14:06:24 EET 2006

Quoting Thomas Venieris <mot at freemail.gr>:

> Η λύση στο πρόβλημά σου είναι απλή λοιπόν: Χρησιμοποίησε τον ati driver.
>
> Σου ακούγομαι λίγο σαρκαστικός; Νομίζεις πως σε κοροιδέυω; Κάθε άλλο. Έχω ένα
> Compaq nw8000 (λίγο μεγαλύτερο μοντέλο) που έχει παρόμοια κάρτα γραφικών, και
> με τον binary driver της ATI μόνο προβλήματα είχα: Το video δεν είναι
> accelerated, κολήματα όταν κάνω switch στην κονσόλα, artifacts στον κέρσορα
> του ποντικιού κλπ κλπ. Έβαλα τον ati driver και ησύχασα. Σου προτείνω να
> κάνεις το ίδιο και απλά την επόμενη φορά που θα δώσεις λεφτά, να τα δώσεις σε
> άλλο κατασκευαστή.

Χρειάζομαι το acceleration. Δεν είχα πρόβλημα πλην του φλικαρίσματος
σε non-native res.
Δες με τον fglrx:
panxer at gryppas:~$ glxinfo |grep endering
direct rendering: Yes
panxer at gryppas:~$ glxgears
10943 frames in 5.0 seconds = 2188.454 FPS
10909 frames in 5.0 seconds = 2181.708 FPS

O ati driver είναι μια χαρά αν δεν θες direct rendering, δεν λέω όχι.
Απλά δεν κάνει για την δουλειά μου.

Αν είχα χρήματα θα περνούσα σε nvidia ίσως..

--
| Panagiotis Moustafellos       |