Flickering screen, ΑΤΙ fglrx driver.

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Sun Nov 12 21:19:02 EET 2006

On Sunday 12 November 2006 20:08, Panagiotis Moustafellos wrote:
> Γειά,
>
> Έχω έναν nx7000 με WSXGA+ LCD. Όταν χρησιμοποιώ τον fglrx driver για DRI
> κλπ, σε οποιαδήποτε ανάλυση οθόνης πλην της native (1680x1050) η οθόνη
> αρχίζει να φλικάρει.
> Καταλαβαίνεις τί κάνει display αλλά είναι σαν σε out-of-sync.
> Όταν χρησιμοποιώ τον "ati" driver δεν έχω τέτοιο πρόβλημα σε καμία ανάλυση.

Η λύση στο πρόβλημά σου είναι απλή λοιπόν: Χρησιμοποίησε τον ati driver.

Σου ακούγομαι λίγο σαρκαστικός; Νομίζεις πως σε κοροιδέυω; Κάθε άλλο. Έχω ένα
Compaq nw8000 (λίγο μεγαλύτερο μοντέλο) που έχει παρόμοια κάρτα γραφικών, και
με τον binary driver της ATI μόνο προβλήματα είχα: Το video δεν είναι
accelerated, κολήματα όταν κάνω switch στην κονσόλα, artifacts στον κέρσορα
του ποντικιού κλπ κλπ. Έβαλα τον ati driver και ησύχασα. Σου προτείνω να
κάνεις το ίδιο και απλά την επόμενη φορά που θα δώσεις λεφτά, να τα δώσεις σε
άλλο κατασκευαστή.

Φιλικά,

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)