Re: απομακρυσμένη πρόσβαση

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sat Nov 11 23:57:53 EET 2006

Την 11/11/2006, P. Christeas <p_christ at hol.gr> έγραψε:

> Εδώ κολλάει μία άλλη, δικιά μου απορία:
> Το X είναι αρκετά πολύπλοκο, αλλά θεωρητικά είναι το πιό 'σωστό' προτόκολο για
> απομακρυσμένα γραφικά. Δηλ. Στέλνει cached pixmaps κλπ.

μετά από μια googlότσαρκα σχετικά με το X δεν συμφωνούν όλοι ότι είναι
σωστό για οτιδήποτε εκτός από LAN (αν καταλαβαίνω σωστά πρέπει η
επικοινωνία να έχει πολλά πλενάζωντα πέρα δώθε για να γίνουν αρκετές
λειτουργίες με αποτέλεσμα σε γραμμές που έχουν μη αμελητέο latency να
αργεί πολύ χωρίς να μπορείς να το διορθώσεις αυξάνοντας το bandwidth)

> Όσο το linux γίνεται πιό 'desktop' έχουμε κακομάθει να φορτώνουμε το X με
> καλούδια και να περνάνε όλα από ένα unix socket.
> Υπάρχουν, λοιπόν, options που να αναγκάζουν την σύνδεση να χρησιμοποιεί μόνο
> τα βασικά του X και να μήν ζητάει πολλά; (θυμάμαι την επιλογή που έχουν όλες
> οι X client εφαρμογές να αλλάζουν το Visual..)

σε αυτό πρέπει να έχεις δίκιο - ας πουμε είδα πολές αναφορές σχετικά
με το ότι βοηθά να απενεργοποιήσεις το font antialising αλλά δεν ξέρω
κι εγώ τι άλλο να κάνω

> Πάντως, Νίκο, με ssh+compression πάνω από ADSL δουλεύω X εφαρμογές
> ικανοποιητικά.. Ίσως φταίει που έχω την Hol (1Mbit upstream/όχι packet rate)
> στη μία πλευρά :) .

έχω κατά λάθος 2Mbit forthnet στο σπίτι οπότε δεν είναι εκεί το
πρόβλημα - είμαι όμως άσχετος από X forwarding και δεν ξέρω τι θα
μπορούσα ρυθμίσω...

αλήθεια έχεις δοκιμάσει να προσπελάσεις linux desktop από windows
client?? αν ναι με τι X server?