απομακρυσμένη πρόσβαση

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sat Nov 11 11:12:19 EET 2006

On Friday 10 November 2006 11:52 pm, Nick Demou wrote:
> μετά από χρόνια ευτηχίας με το ssh έτυχε να χρειαστεί να δουλέψω
> εφαρμογές Χ remotely μέσω ADSL από windows client.
> Δοκίμασα το exceed (Χ server για windows) και ήταν  α π ί σ τ ε υ τ α
> αργό ...

Εδώ κολλάει μία άλλη, δικιά μου απορία:
Το X είναι αρκετά πολύπλοκο, αλλά θεωρητικά είναι το πιό 'σωστό' προτόκολο για
απομακρυσμένα γραφικά. Δηλ. Στέλνει cached pixmaps κλπ.
Όσο το linux γίνεται πιό 'desktop' έχουμε κακομάθει να φορτώνουμε το X με
καλούδια και να περνάνε όλα από ένα unix socket.
Υπάρχουν, λοιπόν, options που να αναγκάζουν την σύνδεση να χρησιμοποιεί μόνο
τα βασικά του X και να μήν ζητάει πολλά; (θυμάμαι την επιλογή που έχουν όλες
οι X client εφαρμογές να αλλάζουν το Visual..)

Πάντως, Νίκο, με ssh+compression πάνω από ADSL δουλεύω X εφαρμογές
ικανοποιητικά.. Ίσως φταίει που έχω την Hol (1Mbit upstream/όχι packet rate)
στη μία πλευρά :) .