Re: απομακρυσμένη πρόσβαση

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sat Nov 11 23:51:22 EET 2006

Την 11/11/2006, Fanis Dokianakis <madf at hellug.gr> έγραψε:

> ean eheis mono ssh prosvash tote tha prepei na akolouthiseis tha diafora
> howto gia vnc/nx over ssh.
>
> [...]

από δευτέρα θα έχω πλήρη πρόσβαση και στο remote και θα δοκιμάσω vnc
το nx το έστεισα αλλά είχα ένα εντελώς παράδοξο πρόβλημα στο NAT του
adsl router που κάνοντας δοκιμές επι δοκιμών για να το λύσω κατάφερα
να χαλάσω ΚΑΙ την ssh πρόσβαση στο remote PC οπότε ... game over - από
δευτέρα ελπίζω να το λύσω κι αυτό

> Sta windows to putty yposthrizei forwarding...

το Putty είναι τέλειο αν είσαι "παγιδευμένος" σε windows

> Pantos me rdesktop pou xrhsimopoiw gia na eho prosvasi se remote windows
> hosts, allazei mia hara to kb language.

ναι το rdesktop δουλευει πάρα πολύ καλά και γρήγορα -έχω δουλέψει
remotely ακόμα και απαιτητικές εφαρμογές CAD/CAM μέσω adsl- αλλά
δυστηχώς αφορά μόνο windows servers. Πάλι καλά που υπάρχουν αρκετά
καλοί linux clients όμως