απομακρυσμένη πρόσβαση

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Sat Nov 11 09:15:34 EET 2006

On Fri, Nov 10, 2006 at 11:52:56PM +0200, Nick Demou wrote:
> Υπάρχει κανείς με προσωπική άποψη στο θέμα? Κάποια πρόταση? Κόλπα για
> επίτευξη αξιοπρεπούς ταχύτητας? Με τα ελληνικά τι γίνεται? Είναι όλα
> καλά ή υπάρχουν προβλήμματα (όπως π.χ. ένα πρόβλημα που συναντώ όταν
> προσπελαυνω windows που τρέχουν vnc server όπου δεν μπορώ να κάνω
> switch το keyboard layout σε ελληνικά)?

ean eheis mono ssh prosvash tote tha prepei na akolouthiseis tha diafora
howto gia vnc/nx over ssh.

xekinas ton vncserver sto remotemachine...

kai sto pc sou:
ssh -L 5901:localhost:5900 user at remotemachine

vncviewer localhost:1

Sta windows to putty yposthrizei forwarding...
Pantos me rdesktop pou xrhsimopoiw gia na eho prosvasi se remote windows
hosts, allazei mia hara to kb language.

Fanis