[Fwd: Re: RFC: magaz.hellug.gr update]

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sat Nov 11 23:46:07 EET 2006

O/H Panagiotis Atmatzidis έγραψε:
> Είχα μιλήσει και με τον Μιχάλη παλιότερα για μια ιδέα σχετικά με το
> magaz, θα ήθελα να ξέρω εάν είστε σύμφωνοι και οι άλλοι.. να μαζεύουμε
> κάθε Χ διάστημα (1, 2, 3 μήνες κτλ) άρθρα από τα blogs του
> http://planet.hellug.gr τα οποία θεωρούνται "καλά" και αν τα βάζουμε στο
> magaz. Έτσι θα έχουμε πάρα πολύ content και θα αποκτήση και μια
> καινούρια μορφή το περιοδικό.. θα έχουμε λίγο μεγαλύτερο ενδιαφέρων γι
> αυτό εμείς αλλά και οι άλλοι.

+1. Μάλιστα, αυτό δε χρειάζεται να γίνεται σε batch μορφή. Η αναδημοσίευση
μπορεί να γίνεται τακτικά, αν πχ. αποφασιστεί το magaz να εκδίδεται κάθε μήνα.

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)