[Fwd: Re: RFC: magaz.hellug.gr update]

Panagiotis Atmatzidis p.atmatzidis at gmail.com
Sat Nov 11 20:55:51 EET 2006

-------- Original Message --------
Subject: Re: RFC: magaz.hellug.gr update
Date: Sat, 11 Nov 2006 20:54:46 +0200
From: Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com>
To: nikos at hellug.gr
CC: hellug at lists.hellug.gr

nikos at hellug.gr wrote:

> κάποτε κάποιος είχε θέσει το θέμα δημιουργίας wiki, υπό την αιγίδα
> του συλλόγου, για τεχνικά θέματα, και πήρε από πολλούς την απάντηση πως
> το site του hellug έχει plone κλπ. το plone όμως είναι ανοιχτό μόνο για
> τα μέλη και επίσης η αποκέντρωση υπηρεσιών ποτέ δεν βλάπτει. ίσως
> πρέπει να ξανασυζητηθεί κάποια στιγμή αυτό.
>

> --
> nikos
> (comzeradd)
>

> --
> Το παρόν e-mail εκφράζει προσωπικές απόψεις του αποστολέα και όχι του
> [...]

Νομίζω πως ένας συνδιασμός των 2 είναι το καλύτερο. Δηλαδή ένα wiki στο
οποίο θα έχουν πρόσβαση τα μέλη του συλλόγου κατά κύριο λόγο, κι έπειτα
όσοι επιθυμούν από τους "εξωτερικούς". Στο wiki μπορούμε να κάνουμε
upload το content και να το επεξεργαζόμαστε έτσι ώστε να επιτρέψουμε και
σε άλλους να το βελτιώσουν κτλ.
Κι ένα blog το οποίο θα είναι κάτι σαν front-end, στο οποίο θα γίνονται
submit τα άρθρα όταν είναι έτοιμα ή τουλάχιστον .. acceptable.

Είχα μιλήσει και με τον Μιχάλη παλιότερα για μια ιδέα σχετικά με το
magaz, θα ήθελα να ξέρω εάν είστε σύμφωνοι και οι άλλοι.. να μαζεύουμε
κάθε Χ διάστημα (1, 2, 3 μήνες κτλ) άρθρα από τα blogs του
http://planet.hellug.gr τα οποία θεωρούνται "καλά" και αν τα βάζουμε στο
magaz. Έτσι θα έχουμε πάρα πολύ content και θα αποκτήση και μια
καινούρια μορφή το περιοδικό.. θα έχουμε λίγο μεγαλύτερο ενδιαφέρων γι
αυτό εμείς αλλά και οι άλλοι.

Είναι μόνο μια ιδεά φυσικά..

Panagiotis.