Re: Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Nov 10 14:52:56 EET 2006

Την 10/11/2006, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> έγραψε:

> Έχω την αίσθηση ότι η αγάπη για το Linux και το μίσος για τη Microsoft
> σε οδηγούν σε παρερμηνεία της φράσης "o Balmer σκέφτηκε ευέλικτα" και
> πιθανότατα σε παρερμηνεία των όσων είχαν γράψει κι άλλοι
> (συμπεριλαμβανομένου κι εμού) σε προηγούμενα μηνύματα.

μα δεν σχολιάζω την (αρκετά αφηρημένη) φράση  "o Balmer σκέφτηκε
ευέλικτα" ούτε κάποια άλλα  προηγούμενα μηνύματα - την ανάλυση του
Jerry Pournelle σχολιάζω. Επίσης ίσως είμαι ακόμα νέος και αφελής αλλά
δεν έχω ποτέ μισήσει κανέναν - πόσο μάλλον μια εταιρεία. Οπότε δεν
μισώ ούτε καν απεχθάνομε ή κάτι παρόμοιο την Microsoft. Απλά _δεν την
εμπιστευομε_. Και φταίνε οι πράξεις και οι δηλώσεις των εκπροσόπων της
για αυτό και όχι κάποια αντανακλαστική αντίδραση λόγο αγάπης προς το
ΕΛ/ΛΑΚ. Εξ άλλου συμπτωματικά και εκ των υστέρων ανακάλυψα το Linux
όταν έψαχνα για κάποιο τρόπο να απεξαρτηθώ από την microsoft η οποία
είχε και το καρπούζι και το μαχαίρη σε ότι αφορούσε την μηχανογραφική
μου υποδομή και καμία διάθεση να αφουγραστεί τις ανάγκες μου. Η
ευχάριστη έκπληξη ήταν ότι ενω έψαχνα για υποκατάστατο ανακάλυψα κάτι
από πολές πλευρές ανώτερο!

> Αυτό το γράφω εντελώς φιλικά και μόνο στα πλαίσια του συγκεκριμένου
> topic. :)

:-) don't worry για να παρεξηγηθώ από emails και ειδηκά σε mailing
list πρέπει να είσαι πολύ ΠΟΛΥ *ΠΟΛΥ* προσβλητικός - στην προκειμένη
περίπτωση δεν είσαι καθόλου

> [...]
> - η MS δεν αγαπούσε ποτέ το linux, ούτε το αγάπησε ξαφνικά,
> - η MS συνεχίζει να είναι μια εταιρία-φαταούλας,
> - η MS επιθυμεί, αλλά κι επιδιώκει, την εξαφάνιση των οικονομικών
> αντιπάλων της,
> - η MS είναι από τις εταιρίες εκείνες που δύσκολα μπορεί κάποιος να
> εμπιστευτεί ή να αγαπήσει,
> - ο όρος της συμφωνίας με τη Novell σχετικά με τις μηνύσεις είναι ένα
> γελοίο ανέκδοτο, το οποίο οι δικηγόροι το μετέτρεψαν σε όρο συμφωνίας
> μεταξύ δύο εταιριών.
>
> Αυτά είναι αδιαμφισβήτητα, διότι βγαίνουν ως φυσικά συμπεράσματα μετά

αυτα που αναφέρεις ως αδιαμφισβήτητα είναι που αμφισβητούνται :-)

> Το παρακάτω βίντεο, αν και αναφέρεται σε μια παλιότερη συμφωνία μεταξύ
> MS-Sun είναι αρκετά επίκαιρο. Λέει απλά ότι οι διαθέσεις των μεγάλων
> πελατών καθορίζουν τις στρατηγικές των εταιριών και ότι τα πλεονεκτήματα
> του open-source λογισμικού καθιστούν την υιοθέτησή του αναπόφευκτη.

υπάρχει μεγάλη δόση αλήθειας σε αυτό που λες - η συγκεκριμένη συμφωνία
όμως δήχνει πως η MS είτε δεν έχει πειστεί ακόμα είτε δεν καταφέρνει
να εκδηλώσει σωστά (μα καθόλου σωστά) την καλή της πρόθεση