Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri Nov 10 12:58:20 EET 2006

On Fri, 2006-11-10 at 10:42 +0200, Nick Demou wrote:

> Γουαου! Σπουδαίο ξεκίνημα για δυήσδηση σε μια νέα αγορά: "Γειά σας
> αγαπητοί κύριοι που θέλετε να τρέχετε Linux! Μετανόησα και θέλω την
> συνεργασία σας. Εσεις εκεί στο βάθος που αγοράσατε SUSE, για 5 χρόνια
> υποσχομε στην Novel ότι δεν θα σας μυνήσω  -αν και θα μπορούσα
> ξέρετε-. Α! ναι, σχετικά με τους υπόλοιπους θα το συζητήσω με τον
> προμηθευτή σας (αν και με την novel υπεγραψα ότι δεν θα κάνω αντιστιχη
> συμφωνία με άλλον προμηθευτή αλλά don't worry θα βρούμε τρόπο να
> παραβιασουμε την συμφωνία). Γεια σας και... σας αγαπώ."

Έχω την αίσθηση ότι η αγάπη για το Linux και το μίσος για τη Microsoft
σε οδηγούν σε παρερμηνεία της φράσης "o Balmer σκέφτηκε ευέλικτα" και
πιθανότατα σε παρερμηνεία των όσων είχαν γράψει κι άλλοι
(συμπεριλαμβανομένου κι εμού) σε προηγούμενα μηνύματα.

Αυτό το γράφω εντελώς φιλικά και μόνο στα πλαίσια του συγκεκριμένου
topic. :)

Φυσικά,
- η MS δεν αγαπούσε ποτέ το linux, ούτε το αγάπησε ξαφνικά,
- η MS συνεχίζει να είναι μια εταιρία-φαταούλας,
- η MS επιθυμεί, αλλά κι επιδιώκει, την εξαφάνιση των οικονομικών
αντιπάλων της,
- η MS είναι από τις εταιρίες εκείνες που δύσκολα μπορεί κάποιος να
εμπιστευτεί ή να αγαπήσει,
- ο όρος της συμφωνίας με τη Novell σχετικά με τις μηνύσεις είναι ένα
γελοίο ανέκδοτο, το οποίο οι δικηγόροι το μετέτρεψαν σε όρο συμφωνίας
μεταξύ δύο εταιριών.

Αυτά είναι αδιαμφισβήτητα, διότι βγαίνουν ως φυσικά συμπεράσματα μετά
από πραγματικά γεγονότα.

Το παρακάτω βίντεο, αν και αναφέρεται σε μια παλιότερη συμφωνία μεταξύ
MS-Sun είναι αρκετά επίκαιρο. Λέει απλά ότι οι διαθέσεις των μεγάλων
πελατών καθορίζουν τις στρατηγικές των εταιριών και ότι τα πλεονεκτήματα
του open-source λογισμικού καθιστούν την υιοθέτησή του αναπόφευκτη.
http://www.redhat.com/magazine/008jun05/features/inevitable/