nea dianomh GNU(!)/Linux

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Fri Nov 10 14:49:19 EET 2006

> Εξαρτάται το είδος του μαζοχισμού βασικά... Γιατί εντελώς συμπτωματικά ο
> binary driver μου κρεμάει το σύστημα όταν πάω να παίξω 2 video ταυτόχρονα με
> το Xv extension, ενώ ο free nv driver είναι βράχος σταθερότητας, αν και

Βράχο βράχο τον καημό μου
τον μετράω και ευγνώ
είναι το παράπονο μου
πότε driver (της προκοπής) θα σε δω .....

Έχω ubuntu 6.06 με ΦΥΣΙΚΑ closed source driver (στο κάτω κάτω ο driver
είναι πνευματική ιδιοκτησία της εταιρίας και όσο να χτυπιόμαστε it's
up to them να τον ανοίξουν ή όχι)

--
Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656