Re: Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Nov 9 16:04:04 EET 2006

Την 9/11/2006, Harris Kosmidhs <hkosmidi at softnet.tuc.gr> έγραψε:

> <No offense>
> Πραγματικά τα πιστεύεις αυτά;
>
> Οι μόνοι νομίζω που πιστεύουν ακόμα σε τέτοια πράγματα (περί ηθικής
> εταιριών) είναι άτομα < 10 χρονών. Και οι μόνοι που τα λένε -ελπίζω
> χωρίς στην πραγματικότητα να τα πιστεύουν- είναι αυτοί που έχουν εταιρίες!
> Εσύ -αν θυμάμαι καλά απο προηγούμενο post- ανήκεις μάλλον στη δεύτερη.
> </no offense>

:-) θα το σκεφτώ δυο φορές πριν προσβληθώ απο email και ειδηκά στην LGU!

ναι στο δευτερη ανήκω
δεν ήθελα να πω ότι οι εταιρείες *έχουν* ηθική απλά ότι *οφείλουν* να
έχουν ηθική και μπορούμε και πρέπει να τις κρίνουμε υπό από αυτό το
πρίσμα. Το θέμα βασικά ξεκίνησε μερικά posts νωρίτερα από το αν η
novel *πρέπει* ή όχι να κρίνεται με κρητίρια πέραν του αν εξηπηρετεί
τα οικονομικά συμφέροντα των μετόχων της ή όχι. Νόμιζα ότι όλοι το
είχαν αυτό στο νου τους και δεν φρόντισα να το τονίσω αρκετά. The rest
is ... this thread  (πως λέμε the rest is history)