Digital Timestamping

d.a.glynos glynos at storm.cs.unipi.gr
Thu Nov 9 14:41:14 EET 2006

On Thu, 9 Nov 2006, Apostolos Karakoussis wrote:
> Πολύ ενδιαφέρον. Ισχύει όμως για την Ελλάδα? Από τη στιγμή που
> βρίσκεται εκτός Ελληνικού χώρου το μόνο που εγγυημένα μπορώ να πω
> είναι πως δεν ισχύει για την Ελλάδα.

H sfragida tou prwtokollou, apotelei mias morfhs timestamp gia ta eggrafa
pou diaxeirizetai mia dhmosia uphresia. H sfragida taxudromeiou / courier
apotelei epishs ena timestamp gia thn apostolh enos antikeimenou.
Auto pou de gnwrizw einai to kata poso yparxei nomiko plaisio pou
8ewrei auta ta timestamps 'asfalh' kai kat'epektash an uparxei
provlepsh gia to antistoixo se pshfiakh morfh (specs pou 8a prepei na
kalyptei mia secure timestaming platform). Exw thn entupwsh oti eixan
asxolh8ei me auto sthn ADAE.

> Το ζητούμενο νομίζω στις παραπάνω ερωτήσεις δεν είναι ένα online
> service αλλά το κείμενο του νομοθέτη που να ορίζει ποιός, πως και αν
> μπορεί να γίναι κάτι τέτοιο ηλεκτρονικά. Μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάτι
> σχετικό ούτε σε έντυπη μορφή ούτε σε ηλεκτρονικό κείμενο.

8a rwthsw kai an ma8w kati perissotero 8a sas pw.

dimitris