Re: Digital Timestamping (was Re: Και κάτι ακόμα.... για τα άρθρα ...ΓΚΟΥΧ...ΓΚΟΥΧ...)

Apostolos Karakoussis ktolis at csd.auth.gr
Thu Nov 9 12:34:50 EET 2006

On Nov 9, 2006, at 12:12 PM, d.a.glynos wrote:

> Des mia auto edw:
> http://www.itconsult.co.uk/stamper.htm
> Einai mail-based digital timestamping service.
Πολύ ενδιαφέρον. Ισχύει όμως για την Ελλάδα? Από τη στιγμή που
βρίσκεται εκτός Ελληνικού χώρου το μόνο που εγγυημένα μπορώ να πω
είναι πως δεν ισχύει για την Ελλάδα.

Το ζητούμενο νομίζω στις παραπάνω ερωτήσεις δεν είναι ένα online
service αλλά το κείμενο του νομοθέτη που να ορίζει ποιός, πως και αν
μπορεί να γίναι κάτι τέτοιο ηλεκτρονικά. Μέχρι τώρα δεν έχω βρει κάτι
σχετικό ούτε σε έντυπη μορφή ούτε σε ηλεκτρονικό κείμενο.