Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Ioannis Papadopoulos giannis.papadopoulos at gmail.com
Thu Nov 9 02:53:20 EET 2006

Nick Demou wrote:
> Την 8/11/2006, Giorgos Notaras <gnot at g-loaded.eu> έγραψε:

> τυπική υπερβολή που φέρνει στο μυαλό του ο κόσμος για να πάψει να
> ασχολείτε με κάθε απόφαση εταιρείας... Αν ήταν έτσι βρε Γιώργο τότε
> γιατί οι εταιρείες κάνουν δωρεές? Γιατί κάνουν κοινωνικό έργο? (κάθε
> μήνα η vodafone ας πουμε μου στέλνει ένα φυλαδιάκι ύφους "τι κάναμε
> για την ελληνική κοινωνία αυτό το μήνα"). Γιατί δήνουν δωρεαν
> υπηρεσίες ή προϊόντα π.χ. σε ανάπηρους? Γιατί έχουν επιτροπές
> δεοντολογίας? Με λίγα λόγια και για τις εταιρείες υπάρχει κάτι πέραν
> [...]

Ξέρεις πόσα λεφτά κερδίζει η MS από τις αγαθοεργίες της; Επιπλέον ξέρεις
ότι οι υπάλληλοι της MS πληρώνονται για τις ώρες που περνούν σε
κοινωφελείς σκοπούς;

Η αγαθοεργία είναι καλός τρόπος για μείωση της χασούρας από την εφορία -
ιδίως στις ΗΠΑ. Στη μπίζνα δεν έχει θέση η ηθική - μόνον η επιβίωση και
τα λεφτά.