Συμφωνία Novell-Microsoft [was: Koyponia Suse apo th microsoft?]

Giorgos Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Nov 8 14:35:54 EET 2006

On Tue, 2006-11-07 at 01:12 +0200, Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Ύστερα από ενδελεχή μελέτη του θέματος και όσων γράφτηκαν γύρω από αυτό,
> έγραψα μια (μακροσκελή!) ανάλυση & την ανέβασα στο blog του κολλητού μου,
> εδώ:
> http://elkosmas.wordpress.com/2006/11/07/analysis_of_novell-microsoft_pact/

Συγχαρητήρια, πολύ καλή δουλειά, άσχετα αν διαφωνώ εν μέρει με κάποια
από τα συμπεράσματα.

Το πράγμα το βλέπω κάπως έτσι:

H Microsoft, η Oracle, η Novell, η RedHat, για παράδειγμα, δεν είναι
ιδρύματα, αλλά εταιρίες που κλείνουν συμφωνίες _μόνο_ για το συμφέρον
τους και, επιπλέον, λόγο για τις αποφάσεις έχουν πολλές φορές και οι
επενδυτές τους.
Όταν έρχεται ο μεγαλύτερος κατασκευαστής λογισμικού αυτή τη στιγμή και
σου λέει "θα σε προτείνω αν ο πελάτης μου θέλει και το linux στην
επιχείρησή του" είναι ένα ισχυρό κίνητρο για να πάρεις τα ρίσκα σου και
να υπογράψεις μια συμφωνία. Αλλά, φυσικά, μια συμφωνία ανάμεσα στον
"μεγάλο" και τον "μικρό" της αγοράς δεν μπορεί ποτέ να γίνει με τους
όρους του "μικρού".
Το τι θα προκύψει από αυτή τη συμφωνία δεν το ξέρει κανείς. Πιστεύω ότι
ούτε αυτοί που την υπέγραψαν ξέρουν. Πιο πολύ είναι ένα (όχι απαραίτητα
κακό) πείραμα.
--
Γιώργος (aka Raoul)