nea dianomh GNU(!)/Linux

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Wed Nov 8 02:55:22 EET 2006

When the date was Wednesday 08 November 2006 02:34, DJ Art wrote:

> Από τη μιά γκρινιάζουμε όταν δεν υπάρχουν drivers, αλλά τελικά όταν οι
> εταιρείες κόβουν τον κώλο τους και φτιάχνουν drivers (βλέπε τύπου
> nvidia, ati, κλπ) θα πρέπει να τους τη λέμε επειδή είναι binary Blobs ?

Ναι, προφανώς! Και καλά κάνουμε! Διότι, για να είμαστε ακριβείς, δεν
γκρινιάζουμε όταν δεν υπάρχουν drivers, γκρινιάζουμε όταν δεν υπάρχουν
specs να γραφτούν drivers!

> Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι.

Τρελοί θα είμαστε εμείς αν δεχτούμε ήρεμα κι ωραία τη βλακεία που δέρνει
κάθε εταιρεία!

> Εντάξει, κι εγώ θα ήθελα τα πάντα στον κόσμο να είναι open source και η
> Microsoft να μην υφίσταται, αλλά έλεος, έχουμε τον Stallman να γκαρίζει
> γι' αυτά, μέχρι να έρθει αυτή η μέρα επιτρέψτε στον κόσμο να έχει λίγες
> παραπάνω πιθανότητες (και τα binary blobs δεν είναι πανάκεια) μπας και
> παίξει το hardware.

Αν το επιτρέψεις αυτό στον κόσμο, ο κόσμος θα σταματήσει να ασχολείται, θα
σταματήσει να διαμαρτύρεται που δεν δίνουν τα specs, και η κατάσταση θα
βαλτώσει! Προτιμώ κάθε χρήστης να πρέπει να παιδευτεί 15min μέχρι να του
παίξει το Τάδε χαζο-hardware με τους blob drivers, παρά να έχει την
εντύπωση ότι όλα είναι καλά.

--
++Michael Iatrou;