nea dianomh GNU(!)/Linux

DJ Art djart at linux.gr
Wed Nov 8 02:34:58 EET 2006

On Tuesday 07 November 2006 23:39, Spiros Bolis wrote:
> Antistrofh ths dhlwshs apo to dikhgoro toy diaboloy: einai krima gia
> toys anthrwpoys poy afierwnoyn afilokerdws to xrono toys sto debian
> na erxetai h canonical kai na "poylaei moyrh".. [Prosoxh omws,
> epitrepetai apo th GPL]

Ας πρόσεχαν.

Κρίμα δεν είναι για κανέναν. Εφόσον υπάρχουν κάποια "κολλήματα" και
κάποιες στενοκεφαλιές στο Debian, να βγούν 100 διανομές σαν το ubuntu.

Και ναι, το να παίζει η γ***νη wifi κάρτα είναι πολιτισμός, μην ακούω
μ****ς, δηλαδή όποιος έχει nvidia κάρτα γραφικών είναι τόσο μαζοχιστής
ώστε να μη βάλει τους closed source binary kernel tainting (μη χέσω)
drivers ?

Από τη μιά γκρινιάζουμε όταν δεν υπάρχουν drivers, αλλά τελικά όταν οι
εταιρείες κόβουν τον κώλο τους και φτιάχνουν drivers (βλέπε τύπου
nvidia, ati, κλπ) θα πρέπει να τους τη λέμε επειδή είναι binary Blobs ?

Είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι.

Εντάξει, κι εγώ θα ήθελα τα πάντα στον κόσμο να είναι open source και η
Microsoft να μην υφίσταται, αλλά έλεος, έχουμε τον Stallman να γκαρίζει
γι' αυτά, μέχρι να έρθει αυτή η μέρα επιτρέψτε στον κόσμο να έχει λίγες
παραπάνω πιθανότητες (και τα binary blobs δεν είναι πανάκεια) μπας και
παίξει το hardware.

Είπαμε, άμα το Ubuntu πάει να το παίξει καπιταλισμός (μέχρι στιγμής μια
χαρά το κόβω), το ξηλώνουμε μέσα σε μια μέρα και βάζουμε το επόμενο
sexy-wannabe distro, δεν υπάρχει πρόβλημα. Μόδα είναι αυτό και γυρνάει.

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?