ελληνικά σε emails [was ??????????]

Michael Iatrou iatrou at serverhive.com
Wed Nov 1 20:03:40 EET 2006

When the date was Wednesday 01 November 2006 10:22, Nick Demou wrote:

[snip]

> Αυτή είναι μια εντύπωση και όχι μια σίγουρη γνώση και είμαι όλος αυτιά
> αν πιστεύετε ότι είναι λανθασμένη.

Δεν με ενδιαφέρει αν είναι λανθασμένη ή όχι, πάντως έχει το πιο χάλια SNR
από όλες τις άλλες, είναι σαφώς πιο δυσανάγνωστη, αδικαιολόγητα
μακροσκελής, χωρίς καμία καινούρια πληροφορία, δεν είναι καθόλου
διασκεδαστική, δεν βοηθάει στην επίλυση κανενός προβλήματος και δεν είναι
καν bitching (όπως αυτό το mail).

Μην το κάνεις αυτό! Το σύμπαν αυξάνει την εντροπία του και χωρίς τη βοήθεια
σου, ένα σωρό κόσμος θα γλυτώσει χρόνο και bw και εγώ δεν θα φορτώσω κι
άλλο το procmail μου.

Ευχαριστώ,